lördag, juli 01, 2006

Nu sticker jag till Gotland

Från och med idag och en vecka framåt kommer jag att blogga från politikens Hultsfredsfestival – Almedalsveckan i Visby. Jag hoppas kunna förmedla några godbitar från de över 400 seminarier som anordnas men framförallt kommer jag att ägna mig åt att försöka i största allmänhet ta tempen på svensk politik.

Garanterat subjektivt, såklart. Och till alla bloggare som kommer att göra mig sällskap – vi ses där nere. Kanske en pilsner på Wisby-hotell någon kväll?

3 kommentarer:

Jonas Morian sa...

Anytime, bro. Slå en pling på 0708-617178.

fredrik sa...

Zäta kom i brevlådan igår. Fin, trots att mina artiklar slaktats. Men vem fan är Fredrik Janson?

http://wigforss.blogspot.com/2006/07/vem-fan-r-fredrik-janson.html

fredrik sa...

Det är ju inte en sådär överjävlig fart på almedalsbloggandet?