måndag, juni 11, 2007

Sommartider hej hej


Jag vet inte om det finns några belägg, men det skulle inte förvåna om det finns några samband mellan det här med strålande sommarväder och bristande bloggande. Jag vet inte, men jag blir helt enkelt inte lika arg över allt hemskt som sker när solen skiner och fåglarna kvittar i värmen. Allt känns liksom världsligt på något sätt.
Så det blir nog lite lågvarv här på bloggen ett tag framöver. Men vi får se, rätt vad det är så kommer jag igång igen. Tills dess får ni nöja mig med denna lilla bildhälsning från mig och min co-writer Ingrid. Och en riktigt, riktigt trevlig sommar på er, allesammans!

10 kommentarer:

fredrik sa...

Åh, fantastiskt. Ett inlägg som saknar en länk till en borgerlig morgontidnig!

Anonym sa...

Fantastisk bild!

Hoppas ni får en bra sommar!

Helena

PS, det fanns massa plats till dig på båten...

DS

Anonym sa...

Enbart två veckor kvar till semester för min del och jag kämpar hårt för att hålla distansen ut. Som tur är så kommer midsommar på sista varvet innan mål med skärgård, sill och nubbe.

Ha det bra i sommarvärmen bägge två!!!

Hälsar
/Anders

Anonym sa...

Härlig bild! Måste säga att hon är otroligt lik sin mor.

Anonym sa...

Beautiful baby! Djurgårdenjacka eller nåt annat lag?

Tobias Struck sa...

Tack för ännu ett bra inlägg och grattis till dina framgångar som bloggare!

Thomas Björkman sa...

Gullig bild. Ingrid är slående lik min son som är i samma ålder. Han har en likadan keps också :) (Och intresseklubben har självklart antecknat ;) )

Hur som helst, ha det bra i sommar och tack för en bra blogg från vänster (trots att jag sällan delar dina politiska åsikter)

Anonym sa...

Ja, söt flicka! Trevlig sommar!

(När jag såg fotot var första tanken att det här kan inte A-K lämna okommenterat. Och mycket riktigt...)

Kerstin Gustavsson

Anonym sa...

Ja, blogglusten försvinner nog för många av oss när solen skiner och allt känns viktigare än borgarnas politiska irrfärder. / hoppas även ni får en skön sommar

CV sa...

Trevlig sommar önskar jag dig.
RS
kulturbloggen.com