fredag, oktober 19, 2007

Dementi

En hetsig debatt har utbrutit med anledning av att vissa kända bloggare faktiskt får betalt för att nämna olika företag och produkter på sina bloggar (se här). Och eftersom rykteskarusellen i och med detta redan är igång skulle jag vilja passa på att redan på förhand reda ut eventuella missförstånd:

Mats Odell har inte betalt mig en spänn för att jag ska nämna honomofta. Inte heller Carl Bildt, Maud Olofsson eller hela alliansregeringen. Nej, inte ens från Filippa Reinfeldt har jag fått en krona.

Det har jag gjort helt frivilligt. Så. Då var den saken utklarad då.

Andra bloggar om: , , , och annat intressant

5 kommentarer:

fredrik sa...

DN och SvD då?

Anonym sa...

Det var ju synd det. Hade Filippa Reinfeldt betalat dig för varje omnämnande här hade du blivit mycket rik! :)

Har själv ingen blogg men har blivit anklagad för att vara betald av någon mystisk grupp. Konspirationsfanatiker finns det gott om.

Anonym sa...

Hur är det med Måna då? Har hon kastat nåt köttben i din riktning? =)

(ja, tonen är raljant, men inte elakt menad :) )

Anonym sa...

Johan, har läst mellanboken i milleniumserien av Larsson nu och är fascinerad av "the character" Lisbeth Salander, hackaren. Noterar att hennes mammas efternamn var Sjölander innan hon bytte till Salander för att mer likna Zalenko (eller vad det var), den onde Zala i boken. Och då tänkte jag på dig förstås. Just OT så där...

Anonym sa...

Fredde här. RÖrelsen tar nog hand om dig ska du se.