söndag, mars 18, 2007

Jag låter andra tala istället

”När natten räknat
timmarna sina
med ångestpulsarnas slag,
när sömnlös gryningen bleknat
och mörkrets sista
grinande hånbilder skingrats,
då står jag här i fönstret,
väntande länge
befriaren dag…”

Gunnar Ekelöf

Fan, fan, fan

Thåström

(inga övriga kommentarer om själva matchen eftersom jag misslyckades med att se den. Eller misslyckades och misslyckades, det kanske var lika bra. Det är bara för tragiskt. Samtidigt så borde jag förstått när Fredrik rapporterade att vi ledde med två noll i halvlek – historien kommer att upprepa sig. Igen och igen och igen och…)

Andra bloggar om: , , och annat intressant

1 kommentar:

fredrik sa...

Om inte då så borde jag ha förstått det när jag efter 3-0 med ett fånigt leende på läpparna upprepade mantrat "Vi är svenska mästare" för mig själv. Man kan väl säga att Kenta hade fel. Det spelar visst roll när Bajen losar.