tisdag, mars 20, 2007

And the story goes on and on and on and…

Satt på ett sammanträde hela kvällen och missade därför del två av Erik Fichtelius Perssondokumentär (mina föräldrar spelade dock in, så jag ska se den vad det lider.) Och herregud, det känns som om det var på den tiden det bara fanns en kanal på teven och du hade missat lördagskvällens Hylands hörna.

Lite lustigt, att veckan efter att han har avgått så lyckas Persson så totalt dominera media. Nu är det nya uppgifter om jobberbjudanden till Carl Bildt – uppgifter som nästan omgående dementeras av Bildt själv. Vem som har rätt och vem som har fel? Jag vet inte, men något säger mig om att frågan kommer dryftas inte minst i media dagarna framöver…

1,3 miljoner tittare är inte underligt. Det här är DET i svensk politisk och svensk samhällsdebatt just nu. Sedan må kritikerna säga vad de vill.

Andra bloggar om: , , , , , och annat intressant

3 kommentarer:

Anonym sa...

eller så kan du använda ny teknik och kolla via svt.se.....

:-)

Johan Sjölander sa...

äh. Förnyare där...

Anonym sa...

Gudmundson var mycket impad av den han kallar Figge och dokumentären; tycker han ska få stora journalistpriset. La in länken under din artikel mars 19.

Där ser man. Tänk om de kunde ge en re-run under månadsskiftet juli-augusti när jag är på plats.