måndag, augusti 13, 2007

Vem vill vara min vän?

Tack vare Fredrik har jag nu kommit igång ordentligt med mitt facebook:ande. Tydligen kan det vara grymt beroendeframkallande. Har inte märkt av det än, men det kommer väl, smygande, och sedan sitter man där, hela nätterna, glömsk av allt vad den verkliga världen heter. Sedan slutar man väl gå ut, börjar leva på en diet av hämtpizza och hämtpizza, struntar i att tvätta sig, byta kläder, förvandlas till ett socialt monster som rakt ut ur en Stieg Larsson-roman.

Men där är jag inte än. Så just nu håller jag på att bygga upp mitt "nätverk". Vill du vara min vän, så är det bara höra av sig. För ärligt talat. Jonas Morian kan inte ha fel. Så gör som han, du också. Bli min kompis på Facebook.

Vi ses på nätet!

UPPDATERING (någon gång efter midnatt): Jo, det här var riktigt kul faktiskt. Har precis klarat av ett test i Fredrik Jansson-kunskap (gick väl sådär, men hittills leder jag), fått en massa nya vänner (dvs gamla vänner, men i en ny form, liksom), gått med i olika grupper och så. Men nu borde jag nog lägga mig att sova. Faktiskt. Ska bara kolla en grej till... SLUT PÅ UPPDATERING.

Andra bloggar om: , , och annat intressant

3 kommentarer:

Jonas Morian sa...

Bara en sakupplysning: jag kan faktiskt ha fel. Jag hade det t ex 1997.

Johan Sjölander sa...

Jonas, nu försätter du mig i ett dilemma. För jag kan ju inte gärna kritisera dig för att ha fel när du hävdar att du har haft fel. Då här du ju så att säga fel nu, och det är nästan värre än att ha haft det förr.

Men å andra, sidan om du har haft fel förr kan du ju lika gärna ha fel nu. Exempelvis när du påstår att du har haft fel förr. Och då kanske du inte alls hade fel '97. Vilket ju understryker min ursprungliga poäng. Samtidigt som det motbevisar den.

Jonas Morian sa...

Eh, okej.